duminică, 5 iulie 2009


" Un prieten este cineva care vine cand toata lumea a plecat."
Inteleg ca prietenii vin si pleaca, dar nu trebuie sa ii pastrezi decat pe putini dintre ei, pe cei cu adevarat pretiosi. Pe masura ce imbatranesti, ai nevoie tot mai mult de oameni care te cunosteau inca din tinerete.Ca parere personala pot sa spun ca prietenia nu se poate cunoaste decat in momentul in care o persoana iti demonstreaza acest lucru. A iesi in oras, la cumparaturi, a face sport impreuna nu inseamna neaparat prietenie. Prietenul este a cea persoana pentru care esti dispus sa renunti la orice pentru a o ajuta.Prietenul ti-ar demonstra ori de cate ori ar avea ocazia ca poti avea incredere deplina in el, ca ceea ce discuti cu el ramane doar intre voi in cazul in care cele discutate ar putea cauza suparare sau nervi unuia dintre voi.Se spune ca prietenii adevarati sunt cei din copilarie. Cei pe care-i cunoastem de o viata, cei in care putem avea incredere cu orice. Avem o incredere deosebita in ei, de neegalat… Incredere pe care uneori nici in noi nu o regasim. Stim ca la nevoie putem apela la ei si ca ne vor ajuta cat de mult vor putea sa trecem de greu.Sunt multe pareri impartite...unii spun "nu exista prieteni adevarati",iar alti spun exact opusul.Parerea mea este ca asta depinde de caracterul fiecarei persoanne.Daca poate fi credincios,sincer,ascultator si asa mai departe.Un prieten bun stie sa te asculte si stie ca poate fi ascultat de tine. Stie sa dea sfaturi, sa te indrume si parerea lui conteaza chiar daca este una negativa. Nu vreau pe cienva care sa-mi spuna cata dreptate am….m-am saturat de astfel de “pupincuristi” :D Anyway prietenul/prietena mea cea mai buna va stii ca eu ii voi fi alaturi, absolut neconditionat si cu ce va avea nevoie.Prietenia inseamna un suflet in doua trupuri mai pe scurt!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu